Ja fa molt de temps que el comú escaldenc està treballant en el projecte de l’aparcament davant de l’Església de Sant Pere Màrtir i en la plaça que acompanyarà el conjunt i que permetrà que la parròquia guanyi més espai verd. Es pretén que sigui “un puny neuràlgic i un fòrum de trobada de la part històrica de la parròquia”, manifestaven des de la corporació comunal, i ara ja s’estan afinant els últims detalls perquè ben aviat puguem gaudir d’un nou espai d’oci.

Els jardiners del comú ja han començat a plantar les flors i a donar-li vida aquesta zona històrica de la part alta de la parròquia. Cal recordar que la plaça tindrà una superfície de 1.058 metres quadrats i que el sòl s’ha tractat amb un joc de diferents paviments, creant zones de descans equipades amb jardineres de diferents alçades i mides que permetran la col·locació de vegetació. La plaça també integra nuclis verticals d’accés a l’aparcament, on hi haurà una zona porxada.
🌿La plaça de l’Església pren vida!
— Escaldes-Engordany (@comuee) April 7, 2025
🪻Els nostres jardiners estan plantant les flors i afinant els últims detalls perquè ben aviat puguem gaudir d’un nou espai d’oci a la parròquia!
☀️Un lloc perfecte per passejar, descansar i gaudir de la bellesa de la part històrica! pic.twitter.com/uiqNqu1Cfa







Comentaris