Després d’una trobada de germanor, la comitiva ha iniciat la ruta a la carretera de la Plana, des d’on s’ha endinsat pels principals eixos viaris d’Andorra la Vella i Santa Coloma. El recorregut ha passat per l’avinguda d’Enclar, l’avinguda de Santa Coloma, l’avinguda Príncep Benlloch i l’avinguda Meritxell, abans de continuar per carrers cèntrics com Prat de la Creu, Bonaventura Armengol i Consell d’Europa.
La rua ha inclòs diversos punts emblemàtics, com la rotonda de la Dama de Gel, el pas per la Unió, la rotonda del quilòmetre 0 i novament la Dama de Gel, per seguir després per Doctor Mitjavila, les Canals, Mossèn Tremosa i plaça Guillemó, abans d’encarar el tram final per Doctor Nequi, Príncep Benlloch, Santa Coloma i Enclar, fins a completar el recorregut.
Al llarg de tot el trajecte, motoristes i elfs han saludat turistes i ciutadans, molts dels quals han reaccionat amb sorpresa i no han dubtat en treure el mòbil per enregistrar una escena poc habitual al país. La participació ha estat diversa pel que fa a la indumentària. Alguns motoristes s’han disfressat de Pare Noel, d’altres han preferit decorar les motocicletes amb llums de Nadal, i també n’hi ha hagut que, sense disfressar-se, han volgut sumar-se a la marxa per donar suport a la iniciativa.
La ‘Papanoelada’ ha estat organitzada per la Penya Motorista l’Esquirol, que prèviament ha celebrat el seu tradicional dinar de Nadal. Un cop acabada la trobada, l’entitat ha donat continuïtat a una tradició ja consolidada en aquestes dates. Amb motors ‘a tope’, cops de gas i pneumàtics exigits al màxim, la desfilada ha deixat clar que el Nadal, a Andorra, també es pot viure sobre dues rodes.

La furgoneta que precedia la marxa, amb un Pare Noel al capdavant.

Dues dones vestides d'elf saludant a la gent.

Els primers motoristes d'una llarga marxa.

Amics i companys de la Penya han posat les motocicletes a disposició.

Una parella que s'ha sumat a la marxa.

Motocicletes de tot tipus i colors.

L'avinguda Meritxell, amb ambientació nadalenca.

L'acumulació de vehicles ha frenat la Parenoelada al seu pas per l'avinguda Meritxell.

Els motoristes han hagut de gestionar també el trànsit.

Una de les parelles, fent-se un selfie davant el centre comercial.








Comentaris (2)