Segons informen a través d’un comunicat, aquesta inversió s’ha traduït en l’adquisició de diversos vehicles especialitzats, entre els quals destaquen dos Unimog Mercedes -un de 180 CV i l’altre de 300 CV-, tots dos equipats amb saladores de 3 m³ i pales llevaneu articulades. També s’hi suma un camió Iveco amb saladora d’1 m³ i pala frontal, tres vehicles tipus pick-up amb saladora de 0,5 m³ i pala llevaneu, i un quad equipat igualment amb pala i sistema de salatge.
Pel que fa a la maquinària de treball més pesant, la corporació comunal compta ara amb una retroexcavadora JCB de 10 tones, una mini pala de 6 tones i quatre minicarregadores de 2,5 tones. També s’han incorporat tres turbines manuals Honda, una turbina gran compatible amb els Unimog i dues turbines adaptables a les minicarregadores.
Aquest equipament permet actuar amb més celeritat i eficàcia, tant en episodis de nevades com en tasques ordinàries de manteniment viari: “Amb aquesta aposta clara per la modernització dels serveis tècnics, el comú de Canillo reforça la seva capacitat operativa i es consolida com a referent en la gestió de les condicions climatològiques adverses i el manteniment eficient de la via pública”, ha apuntat el cònsol major, Jordi Alcobé.







Comentaris (2)