El tall de l’avinguda de la Tosca per col·locar una grua genera retencions a la CG-2

Els principals problemes s’han concentrat a l’hora de baixar d’Encamp cap al centre i la situació s’allargarà, segons les previsions, fins a aquest dimecres a les vuit del vespre

Comentaris

La grua s'està instal·lant a l'avinguda Pont de la Tosca.
La grua s'està instal·lant a l'avinguda Pont de la Tosca. A.M.

Si vostè ha de baixar des d’Encamp cap al centre del país, prengui paciència. Li tocarà segurament fer una bona estona de cua. El tall de l’avinguda Pont de la Tosca per la instal·lació d’una grua obliga a desviar tot el trànsit per la carretera de l’Obac i això està generant retencions considerables, especialment entre la rotonda est del túnel de les Dos Valires i la del quilòmetre zero. Es pot trigar ben bé 20 minuts a fer aquest trajecte.

El tall ha començat a les vuit del matí d’aquest dimarts. El motiu és que cal instal·lar una grua i, per tant, es restringeix tot el trànsit entre la rotonda d’Engolasters i l’avinguda Copríncep de Gaulle. I compte que tot plegat no serà curt. La previsió és que la situació s’allargui fins aquest dimecres a les vuit del vespre.

De moment, aquest matí els conductors ja estan patint les conseqüències, tant els que s’han de moure internament per Escaldes com els que baixen des d’Encamp. Aquest darrer trajecte és especialment complicat, ja que tots els vehicles, inclosos els autobusos de línies regulars, són desviats per la carretera de l’Obac.

I això, en plena hora punta, està generant importants complicacions de circulació. Per anar de la rotonda del túnel de les Dos Valires fins a la del quilòmetre zero, quan el trànsit ja es descongestiona, es pot trigar ben bé vint minuts. També hi ha cues en sentit ascendent, tot i que de menor consideració.

Comentaris (11)

Trending