O això almenys és el que pretén aclarir el grup parlamentari socialdemòcrata. Amb aquest objectiu, la consellera general Judith Salazar ha entrat una demanda d’informació en relació amb adjudicacions i contractes de treball de l’administració pública. Salazar ha sol·licitat al Govern que faciliti tota la documentació relativa a la revisió de les graelles salarials de tots els cossos i dels llocs de treball de l’administració pública, així com la de l’elaboració de reglaments de carrera professional horitzontal i d’avaluació de l’acompliment a la funció pública.
Tots aquests reglaments, entre altres coses, lliguen amb el debat relatiu a l’abonament de triennis o quinquennis, que fa dies que afecta diversos funcionaris i respecte del qual fins i tot el sindicat de personal (Sipaag) ha iniciat accions legals que no descarten que acabin judicialitzant-se. Més enllà d’això, Salazar assegura que vol intentar entendre “l’estat de la qüestió” i saber per quin motiu s’està retardant tot plegat.
Més quan suposadament Deloitte, amb un contracte més que notable, va fer la seva feina i semblaria que Funció Pública no hauria quedat satisfet amb el treball realitzat, fins al punt que el ministeri que ara comanda Trini Marín hauria contractat com a càrrec de confiança l’ex-secretari d’Estat i ex-conseller general demòcrata Josep Anton Bardina perquè faci una feina similar. Almenys aparentment.
Comentaris (2)