Ferit lleu el motorista que ha topat contra un cotxe en contra direcció al túnel del Dos Valires

El conductor de l’automòbil, un turista espanyol d’avançada edat, dona 0,0 al control d’alcoholèmia i admet la confusió viscuda a la rotonda massanenca

Comentaris

El BMW espanyol implicat en l'accident.
El BMW espanyol implicat en l'accident. A. M.

Una moto i un cotxe han protagonitzat un violent xoc en les immediacions de la rotonda del pont del túnel del Dos Valires, en la boca de la Massana. Per sort, i contra el que semblava a l’inici, el motorista, un jove massanenc de poc més de 20 anys que tornava a casa després de la jornada laboral, s’ha fet ferides en principi de poca rellevància. De fet, inicialment el noi ha refusat ser traslladat a l’hospital. La topada l’ha provocat el conductor del vehicle, que ha agafat el punt rodó en direcció contrària.

L’accident ha passat poc abans de 2/4 de 8 de la tarda i davant el requeriment d’un accident que hauria pogut ser greu s’han traslladat fins a la zona diverses dotacions dels bombers i també dotacions policials i dels agents de circulació de la Massana. Una vegada els serveis d’emergència han estat a lloc, s’ha comprovat que sortosament el motorista no s’havia fet lesions greus. Els sanitaris dels bombers l’han avaluat sobre lloc especialment perquè es queixava de dolor en un peu. 

Vehicles dels bombers en el lloc de l'accident.
Vehicles dels bombers en el lloc de l'accident.

Mentre els bombers valoraven el motorista, agents de la policia s’han encarregat d’interrogar el conductor, un turista espanyol d’edat avançada que ha reconegut haver-se confós amb el doble carril. Malauradament es tracta d’una confusió que es dona més sovint el que hauria especialment en visitants, com era el cas d’aquest home, que venia tot just a passar el dia. En el moment de l’accident, el conductor es dirigia, o pretenia dirigir-se, en direcció al centre del país, amb la intenció d’iniciar el retorn cap a Espanya. En el control d’alcoholèmia ha donat un clar 0,0. Les assegurances també les tenia en regla i vigents.

Els vehicles han sofert danys materials notables sense ser extremadament importants. El jove motorista ha desestimat l’oferiment dels bombers de traslladar-lo a l’hospital. No obstant això, més tard i per compte propi, vist que hi havia una de les extremitats inferior que li continuava fent dolor, hauria decidit acudir a urgències per ser valorat i evitar ensurts posteriors.

Etiquetes

Comentaris (8)

Trending