Se’l va processar i empresonar per un delicte de lesions causats amb un objecte perillós i que hauria pogut provocar la mort. I fins i tot el Tribunal de Corts va refusar alliberar-lo abans entenent que la resposta en legítima defensa havia estat desproporcionada. Amb tot, dos o tres dels seus perseguidors, probablement alguns integrants d’un grup del país conegut pels seus comportaments violents, estan processats pels mateixos fets. I és que van anar perseguint el noi des de la discoteca on va tenir l’origen de la disputa fins al tomb de l’estació de busos on finalment van passar els fets que van portar a la presó el jove turista, de Castelló.
L’origen de la batussa és d’allò tan banal. El noi ara alliberat -va sortir de la Comella divendres-, acompanyat d’altres amics, va anar a flirtejar amb una noia que estava a la discoteca. A tot estirar li va acabar demanant el contacte d’Instagram. Però va resultar que la noia tenia parella i era un dels integrants d’aquest grup suposadament violent i de seguida li van anar a buscar les pessigolles al presumpte flirtejador. En un moment donat els seus acompanyants el van deixar sol i ja avançat el matí de l’1 de gener hi va haver una persecució per l’avinguda Tarragona que va acabar com el rosari de l’aurora.
I és cert que l’ara alliberat, que hauria de presentar-se al judici el dia que sigui convocat, va causar les lesions més greus, encara que no és menys cert que ell també va rebre. Hi ha gravacions que evidencien que els que van buscar brega van ser els perseguidors i que el jove ara alliberat mirava d’escapolir-se de l’assetjament dels altres, que seguien colpejant-lo i perseguint-lo fins que pel mateix carrer va trobar l’ampolla i va respondre a cops.
Comentaris