La intervenció va tenir lloc de matinada quan l’home, de 33 anys i nacionalitat georgiana, es disposava a entrar al país provinent de França. Els agents, però, van identificar-lo, ja que fa temps que tenia a sobre una ordre de detenció. A més, també se sap que no és pas un desconegut, ja que té antecedents al país veí.
L’ordre s’havia activat el gener del 2024. Llavors, havia entrat al país i en accions a diferents establiments comercials de la capital, Escaldes-Engordany i el Pas de la Casa es va apoderar de 25 ampolles de perfum i de quatre ulleres de sol. El preu de tot aquest material ascendeix a més de 2.000 euros. En aquell moment, però, va marxar i no va poder ser detingut.
Ara, però, sí que l’ha enxampat. I, fins i tot, abans que pugui tornar a actuar. De fet, des del cos d’ordre es té la convicció que el retorn al país obeïa novament a la intenció de cometre més fets delictius. Ara, però, el camí serà diferent: haurà de passar a disposició judicial per respondre per un delicte contra el patrimoni.







Comentaris (2)