L’Euromillones reparteix un premi a Escaldes de 33.000 euros

La butlleta guanyadora, segellada a l’administració Cal Tavi, ha encertat els cinc números del primer bloc en un sorteig que no ha tingut cap encertat de màxima categoria

Comentaris

Una imatge de la façana de Cal Tavi.
Una imatge de la façana de Cal Tavi.

El sorteig de l’Euromillones d’aquest divendres ha repartit sort a Andorra. Una butlleta de tercera categoria, amb cinc dels números encertats, havia estat segellada a l’administració de loteries Cal Tavi. El guanyador s’emportarà més de 33.000 euros. És un dels dos encertants d’aquesta categoria.

Aquest divendres, l’Euromillones tenia un pot important. Un únic encertant de tots els números (en aquest cas cal recordar que és una combinació de cinc números per un costat i dos més per un altre) es podia endur un poc important que, però, encara creixerà més. I és que no n’hi ha hagut cap. En canvi, sí que hi ha set -a tota Europa, dos d’ells a Espanya- de segona categoria (5 i 1 encerts respectivament). Aconsegueixen cadascun gairebé 200.000 euros.

I, paral·lelament, hi ha nou guanyadors més de tercera categoria. És a dir, els cinc números del primer bloc. I un d’ells és d’Andorra. Havia segellat la butlleta premiada a l’administració Cal Tavi, situada al passeig Valira d’Escaldes Engordany. Gràcies a això s’endurà un premi, com a mínim, sucós. Cobrarà 33.353,88 euros. Una bona alegria per a un divendres nit.

Comentaris (1)

Trending