Els farmacèutics canviaran al març de directiva enmig d’una fractura interna

Carla Guerrero deixarà la presidència després de dotze anys, una etapa anormalment llarga, en l’assemblea prevista per al dia 6 del mes que ve

Carla Guerrero.
Carla Guerrero. ARXIU

Els farmacèutics canviaran de representants institucionals després de dotze anys. Carla Guerrero no concorrerà a la nova elecció que es farà durant una assemblea que ha estat convocada per al 6 de març i que arriba després d’una certa fractura no només en el col·lectiu si no en la pròpia junta del col·legi, alguns membres del qual han plegat abans d’hora per discrepàncies.  

De fet, fins a sis col·legiats van arribar a demanar formalment quan s’havien de celebrar eleccions perquè no hi havia manera que aquests comicis se celebressin. De fet, Guerrero, també membre del consell d’administració de la CASS, haurà estat 12 anys al capdavant del col·legi que agrupa els professionals de farmàcia, un període anormalment llarg. Hi ha expectació al sector per si Guerrero deixarà algun ‘hereu’ o es facilitarà fer foc nou al col·legi. 

En tot cas, les candidatures han de ser presentades a la seu del col·legi abans dels 15 dies naturals a la data fixada per a les eleccions. La candidatura es presenta pel sistema de llista tancada. En cada candidatura, s’ha de presentar un escrit en el qual hi consti el nom i cognoms, el número de col·legiat, la condició d’exercent o no exercent, de cadascun dels membres que la conformen, així com el càrrec per al qual es presenten, juntament amb la seva signatura.

En l’assemblea del proper 6 de març s’analitzarà l’estat de comptes, es farà el sorteig de guàrdies, es farà una explicació del reglament d’extracció de mostres i es tractarà tant la proposta per modificar els estatuts com el darrer esborrany disponible en relació amb la llei de planificació farmacèutica. Finalment es farà l’elecció de la nova junta.

Etiquetes

Comentaris (9)

Trending