Gili ha defensat que la idea de base era “rupturista” però també positiva per a la parròquia. “El temps ha demostrat que és un projecte que agrada. El fet de poder democratitzar l’aigua termal era important. Fins ara, la tenies anant a Caldea pagant o quatre famílies que la tenien a les seves cases”, ha indicat. En canvi, ara hi ha “l’oportunitat que tothom la pugui tocar i gaudir de forma gratuïta” i “això és bo per als ciutadans i també per als visitants”.
La proposta, indica, ha permès que “es vegi més moviment cap allà dalt, des de la plaça de l’Església i l’aparcament”. Per això, entén que “de manera general, la gent està contenta del canvi que hi ha hagut a tota aquella zona i que és bo per a ells i per a tota Escaldes”. Xifres concretes, per ara, no es tenen, tot i que s’espera que això canviï en el futur.
“Hem posat un comptador a l’entrada, on hi ha el pont d’Engordany. Hem de mirar ara les dades, però com abans no en teníem no podrem dir quin ha estat el canvi, però ara sí que ho anirem veient”, ha indicat. En tot cas, Gili també considera important les sensacions que els transmeten els veïns i comerciants. “Visualment, ens diuen que veuen més gent”, ha apuntat. En aquest sentit, també indica que hi ajuda l’escultura del nadó que es va instal·lar ara fa unes mesos.







Comentaris