El projecte Cramea va ser adjudicat el juliol del 2016 a aquesta segona societat. L’objectiu és crear un centre on es puguin realitzar concentracions d’esportistes per aprofitar l’interès que existeix per entrenar en alçada. El seu impuls, però, ha estat aturat durant molts anys davant l’oposició de l’empresa gestora dels camps de neu encampadans, ja que entenia que afectava la seva concessió. El recurs a la Justícia va acabar arribant fins al Constitucional.
Finalment, però, ara fa unes setmanes els obstacles va desaparèixer gràcies a l’acord entre les dues societats. I això permet desbloquejar tot plegat. Ara, per tant, toca al comú impulsar les obres del vial d’accés a l’històric edifici radiofònic.
Per fer-ho, s’ha licitat el concurs que ha de permetre seleccionar l’empresa que es faci càrrec dels treballs. De moment fins al 10 de juny, hi ha temps perquè aquelles que estiguin interessades facin les seves ofertes. A partir d’aquí, el comú haurà de seleccionar. S’espera que els treballs puguin iniciar-se ja durant l’estiu.
D’aquesta forma, es desbloqueja un projecte que, segons destaca Bomosa al seu lloc web, té “l’objectiu de situar Andorra com a referència mundial de l’entrenament esportiu en alçada”. En aquest cas, el centre s’especialitzaria en ciclisme i modalitats d’hivern.
Comentaris (2)