Neu

Treball intens a Pal-Arinsal per preparar les pistes

Les precipitacions de neu dels darrers dies i la baixada de temperatura permeten activar els canons artificials per avançar el manteniment dels recorreguts tot i el retard de l’obertura fins al gener

Les pistes de Pal-Arinsal comencen a presentar un aspecte de plena temporada d'hivern.
Les pistes de Pal-Arinsal comencen a presentar un aspecte de plena temporada d'hivern. Vallnord Pal Arinsal

Ha arribat la tan desitjada neu i, malgrat que ja tenen clar que l’obertura no es farà fins al gener, les estacions estan aprofitant les precipitacions d’aquests dies per preparar les instal·lacions. És el cas de Vallnord Pal-Arinsal, que aquest cap de setmana ha intensificat les tasques per tenir les pistes en bon estat quan es pugui encetar la temporada.

Aquests dies, els responsables del domini massanenc estan aprofitant la neu caiguda com a base per preparar els diferents recorreguts. A banda del que ha deixat a terra les precipitacions dels darrers dies, la baixada de temperatures ha permès posar en marxa els canons artificials.

Les pistes, a poc a poc, van agafar l’aspecte que, quan es pugui obrir, atrauran molts esquiadors. Per ara, tot just alguns pràcticants d’esquí de muntanya i famílies amb trineus.  

E818D65B 0845 4D93 AEA1 39FF80EDD76A 
Adjustments

Adjustments (1)

Etiquetes

Comentaris (5)

Trending