Lleu topada a la confluència de l’avinguda Meritxell i el carrer Prat de la Creu

Un bus de línia ha picat contra un turisme a l’altura de l’oficina turística de la plaça de la Rotonda poc abans de les 7 del matí

Comentaris

La topada ha estat de danys materials.
La topada ha estat de danys materials.

Un bus d’una de les línies regulars de transport públic ha picat contra un turisme en fer la maniobra per incorporar-se al carrer Prat de la Creu procedent de l’avinguda Meritxell, a l’altura d la part posterior de l’oficina de turisme que hi ha a la plaça de la Rotonda. El turisme accedia a la zona procedent de l’avinguda Mitjavila.

La topada, lleu i que no ha passat de danys materials, ha estat poc abans de les 7 del matí i ha generat una petita retenció. Per l’hora, el volum de trànsit encara no era gaire elevat i la incidència, a més, s’ha resolt amb relativa celeritat i un intercanvi d’assegurances per tal que assumeixin els danys causats.

Comentaris (7)

Trending