L’actual campió tenia, doncs, l’opció de tornar a liderar la taula, ni que fos de forma provisional. I no l’ha desaprofitat. Entre altres coses perquè ha comptat amb un davanter en estat de gràcia. Gerard Artigas ha marcat tres gols, un al primer temps i dos al segon, i ha estat ell solet el botxí de l’FC Ordino.
En tercera posició se situa ara, després de vuit jornades disputades, l’UE Sant Julià. Els lauredians han pispat aquesta posició a l’Atlètic Escaldes (1-0). Un gol de Bubacar al segon temps ha estat suficient per definir el duel.
En el tercer i darrer del dia, el Carroi ha confirmat la seva posició de cuer en caure contra l’Engordany (1-4). De res li ha servit avançar-se només començar el duel amb un gol d’El Bachir. Els escaldencs han remuntat en el tram final del primer temps, amb dianes de Diego Nájera i Ondji. Ja després del descans, Ondji, de nou, i Moha han arrodonit el resultat.

Un moment del duel entre Atlètic Escaldes i Sant Julià.

Comentaris