L’FC Andorra vol estrenar l’estadi d’Encamp amb un triomf per encaminar la final del play-off

Els homes de ‘Beto’ Company disputaran l’anada de les semifinals de la promoció contra l’Eivissa (17 hores), un rival amb un estil molt semblant al dels tricolors

Els jugadors de l'FC Andorra, concentrats aquesta setmana a les instal·lacions de RoyalVerd.
Els jugadors de l'FC Andorra, concentrats aquesta setmana a les instal·lacions de RoyalVerd. FCA

L’FC Andorra afronta demà diumenge (17 hores) un duel molt important per al seu futur al nou estadi de la FAF, a Encamp, on tot apunta que disputaran els seus partits la temporada vinent. Els tricolors, en la seva missió d’ascendir al futbol professional, rebran a l’Eivissa en les semifinals del play-off. El conjunt de Paco Jémez, que arribarà amb baixes importants com les de Davo, Álex Gallar o Molina, va acabar tercer del grup II i tindrà la tornada a casa.

En la roda de premsa prèvia al partit, Beto Company, tècnic de l’FC Andorra, va remarcar la importància que el seu equip fos fidel al seu estil de joc. “La primera preocupació és que l’Andorra sigui l’Andorra”, va afirmar, deixant clar que confia en les pròpies armes de l’equip per competir al màxim nivell. Sobre el rival, va destacar la qualitat dels seus futbolistes i el treball tàctic de Paco Jémez, que no podrá comptar amb Davo, un dels màxims golejadors de la categoria: “Tenen jugadors molt contrastats ja no només en aquesta categoria sinó també en superiors, amb una ‘pegada’ increïble. Jémez els ha donat una estructura i uns mecanismes típics seus”.

Segons Company, l’Eivissa es presenta com un equip valent, amb ganes de tenir la pilota i que assumirà riscos en la construcció del joc. El tècnic va advertir que es tracta d’una eliminatòria molt igualada i que la clau serà no precipitar-se. “Això és llarg. No podem cremar totes les naus ara”, va dir, referint-se al fet que l’eliminatòria es decidirà al llarg dels 180 minuts -o 210 si hi ha pròrroga- i que qualsevol detall pot decantar el duel. També va assenyalar que “la clau estarà en l’encert en moments puntuals”, en un partit que podria tenir un ritme molt alt, com els que l’Andorra ja ha afrontat contra el Nàstic o el Barça Atlètic. Company deixa clar que l’equip havia de mantenir-se concentrat fins al final: “Fins al darrer minut tot compta”.



ALINEACIONS PROBABLES

FC Andorra: Ratti; Clemente, Trigueros, Bomba, Iván Rodríguez; Molina, Álvaro Peña, Villahermosa; Cerdà, Manu Nieto i Lauti. Entrenador: Beto Company

UD Eivissa: Ramón Juan; Medina, Indias, Molina, Javi Jiménez; Olabe, Jesús Álvarez; Zarzana, Eugeni, Bebé; Mo Dauda. Entrenador: Paco Jémez.

Estadi: Estadi de la FAF (Encamp).

Comentaris

Trending