Andona domina tots els pòdiums de la cursa Josep Florencio

L’equip ciclista femení del país ha tingut una destacada actuació en una cursa popular que ha coronat a Ares Rovira, Anna Albalat, Isis Baraldès i Silvia Zuñiga com a guanyadores

Comentaris

Les ciclistes d'Andona, a la foto de les premiades.
Les ciclistes d'Andona, a la foto de les premiades. Andona Team

Aquest cap de setmana, l’equip ciclista femení Andona ha participat en la 18a Cursa Josep Florencio Tutusaus, una prova majoritàriament masculina que ha comptat amb 179 participants i un nivell altíssim. Afrontar una cursa d’aquestes característiques al gener és tot un repte, i l'objectiu inicial només era poder acabar-la, però les noies han demostrat estar preparades i han superat totes les expectatives amb victòries per a les integrants de l’esquadra ciclista andorrana Ares Rovira, Anna Albalat, Isis Baraldès i Silvia Zuñiga.

Després d’un gran treball i esforç, els resultats obtinguts han estat a l’altura. La campiona júnior ha estat Ares Rovira, la campiona en categoría d’elit ha estat Anna Albalat, en la modalitat sub-23 s’ha alçat amb el títol Isis Baraldès, mentre que la general de la Challenge ha estat per a Silvia Zuñiga.

També ha estat destacable l’actuació d’Esther Piquer, Laia Gómez i Raquel Balboa, que han acabat la cursa amb bones sensacions i un rendiment molt millors que l’any passat. Aquest tipus de proves són una gran oportunitat per al desenvolupament de les ciclistes, que no només han finalitzat la cursa sinó que ho han fet amb èxit enfrontant-se a un alt nivell competitiu.

Podi final amb tots els premiats de totes les categories i una forta presència d'Andona.
Podi final amb tots els premiats de totes les categories i una forta presència d'Andona.

 

Etiquetes

Comentaris

Trending