Tot i les absències, les classes s'han estan desenvolupant amb normalitat, tot i que no es descarta que la xifra de vaguistes pugui augmentar a les pròximes hores. La incidència als centres de primària és mínima i segons les fonts consultades no arribaria al 10%.
Aquest dimarts a la tarda hi ha haurà una concentració a la zona de l'antiga caserna de bombers i d'Andorra Telecom. El col·lectiu ja va anunciar que es mobilitzarien a les escoles per no perjudicar el seguiment del curs escolar. La mobilització començarà a les sis de la tarda d'aquest dimarts. Tot i això un 10% dels professors de primària i un 18% dels del Lycée no han fet classe, un fet que no ha afectat el funcionament de les escoles.
Els docents protesten contra el projecte del govern per a allargar l’edat de jubilació, i passar de 41 a 43 els anys que cal haver cotitzat per obtenir la màxima prestació.
Comentaris (3)