Des d’aquest dilluns a les 12 del migdia ja poden adquirir-se les entrades per assistir als espectacles que conformaran l’edició 2025 del festival. La compra pot realitzar-se o bé a través del web de l’esdeveniment, www.classicand.com, o bé presencialment a les oficines de turisme d’Andorra la Vella i Ordino.
Els espectacles de pagament tenen un preu que oscil·la entre els 25 i els 35 euros, amb la possibilitat de comprar un abonament per assistir a cinc actuacions per 125 euros (en queda exclòs l’espectacle infantil Ad Libitum, que tindrà un preu de 10 euros i la recaptació del qual es destinarà íntegrament a una causa benèfica). Per la seva banda, els establiments turístics disposaran de tarifes especials per oferir paquets que combinin allotjament i espectacle. Aquest any hi haurà la novetat que les entrades quedaran disponibles el mateix dia de cada espectacle es posaran a la venda, 30 minuts abans de l’actuació, a un preu de 5 euros per a joves de fins a 30 anys, amb la voluntat d’acostar les arts escèniques a aquest perfil de públic.
El festival ClàssicAnd torna del 3 al 18 de maig amb una proposta de gran nivell que inclou noms destacats com el d’Anna Netrebko, el cantaor de flamenc Miguel Poveda o la Modigliani Quartet, la Desdner Festpielorchester -sota la direcció de Josep Caballé Domènech-, Maria Rovira i Crea Dance o Tiffany Poon. Ad Libitum serà la proposta pensada per al públic infantil. L’escena andorrana estarà representada per la mezzosoprano Maria Soler i el guitarrista Rafael Serrallet; el guanyador de l’edició 2025 del SaxFest i l’ONCA –que oferirà una proposta amb projeccions audiovisuals en colaboracio amb el festival Ull Nu-.
Els actes de ClàssicAnd es repartiran en espais emblemàtics d’Andorra la Vella i Ordino, comuns que han tornat a sumar esforços amb els ministeris de Turisme i Cultura per unificar en un sol festival les propostes de música clàssica del país.
Comentaris