Clavells, moscatell i embotit per commemorar el dia del Turista

A primera hora del matí, han estat a la missa en honor al patró d’EscaldesEngordany a la capella de Sant Jaume, on han assistit autoritats comunals i de Govern

Ja és una tradició que el dia del turista tingui un forat dins de la programació de festa major d’Escaldes-Engordany. El pubillatge sencer ha passejat l’avinguda Carlemany repartint clavells, moscatells i pa amb tomàquet i embotat als turistes que passejaven pel cèntric carrer de la parròquia. Abans, però, han participat en la missa en honor al patró d’EscaldesEngordany a la capella de Sant Jaume.

Trobar-se al pubillatge amb els vestits tradicional, passejant per l’avinguda Carlemany, no és habitual. L’ocasió, avui, però, ho mereixia: el dia del turista. Amb clavells, un porró amb moscatell a la mà i una bossa amb diferents regals i  informació turística d’Andorra i Escaldes-Engordany han volgut commemorar aquest dia, que ja és usual dins de la programació de la festa major de la parròquia.

La portaveu del Sindicat, Rebeca Bonache.
20220725 122657

Amb un somriure a la cara han volgut que la gent que avui caminava per la cèntrica avinguda de la parròquia s’endugués un bon record de la jornada. A les noies se’ls hi entregava un clavell vermell, mentre que en els homes se’ls donava a aprovar el moscatell. Alguns amb més bona predisposició, d’altres amb menys, han rebut amb els braços oberts els obsequis. A aquest recorregut, paral·lelament, a la plaça Coprínceps, s’oferia a tots aquells que s’hi apropaven un petit tast de pa amb tomàquet i embotit.

La jornada, però no ha començat amb aquest passeig. Abans, a les nou del matí, han estat present a la capella de Sant Jaume amb la missa en honor al patró de la parròquia i on han assistit diverses autoritats, tant parroquials com del Govern, com el cap de Govern, Xavier Espot, els ministres Eric Jovern o Trini Marín, o la cònsol Rosa Gili, entre altres. Un acte que ha finalitzat amb un esmorzar conjunt entre tots els assistents.

 

 

Etiquetes

Comentaris (1)

Trending