Detingut per agredir la parella i amenaçar-la de mort

L’home, que ha passat a disposició judicial, va agredir la dona en un local d’oci nocturn del Tarter i, segons la víctima, l’hauria maltractat físicament i verbal en anteriors ocasions

Comentaris

Un cotxe de policia en les immediacions de la Seu de la Justícia.
Un cotxe de policia en les immediacions de la Seu de la Justícia. Toni Solanelles

La Policia ha detingut aquest dimarts un home de 32 anys per haver agredit la parella en un local d’oci nocturn del Tarter. El presumpte agressor hauria maltractat la víctima en anteriors ocasions i l’hauria amenaçat de mort. Aquesta tarda ha passat a disposició judicial.

L’arrest s’ha produït arran de la denúncia de la dona, a qui el detingut va agredir en un local d’oci nocturn del Tarter. Quan va acudir al cos d’ordre, la víctima ha explicat que l’home l’hauria maltractat físicament i verbal, en anteriors ocasions i, fins i tot, l’hauria amenaçat de mort.

El dia de l’agressió, la germana de la víctima es va interposar entre els dos i el detingut li va causar lesions. Aquesta tarda ha passat a disposició judicial acusat d’un presumpte delicte contra la integritat física i moral, per violència de gènere, i contra la llibertat, per amenaces.

Etiquetes

Comentaris (1)

Trending