El president de la gent gran no descarta deixar el càrrec per motius familiars

Fèlix Zapatero hi va accedir el novembre de 2017 però és conscient que serà difícil trobar un relleu a causa del seu carisma i capacitat de treball

B

B. N.

Comentaris

Fèlix Zapatero, dijous passat a Andorra la Vella.
Fèlix Zapatero, dijous passat a Andorra la Vella. SFGA/CARLES ESTEVE

El president de la Federació d'Associacions de la Gent Gran, Fèlix Zapatero no descarta deixar el càrrec per motius familiars, segons ha explicat. Zapatero també ha fet esment al desgast i al temps que porta exercint la presidència.

Zapatero va accedir al càrrec el març de 2019 ocupant el lloc de l'ordinenc Simó Duró. Durant la darrera assemblea general ordinària de la Federació d'Associacions de la Gent Gran va explicar que el seu objectiu és anar treballant poc a poc per aconseguir els objectius.

En aquest sentit, la podologia als centres d'atenció primària ja serà una realitat aquest mes de juliol i estarà coberta al 100%. El tercer pagador es farà efectiu després de l'estiu també als medicaments.

Ara vol dedicar més temps a la seva família però pel moment es manté a la presidència, entre altres coses, perquè el seu carisma i la seva capacitat de treball l'han convertit en una peça clau i com diu el cap de Govern, Xavier Espot "és algú amb un tarannà reivindicatiu però dialogant i obert".

Etiquetes

Comentaris

Trending