L’Institut de l’Habitatge posa en joc 38 pisos del bloc 2 del conjunt residencial Ribasol d’Arinsal

Els preus inicials oscil·len entre els 298,05 euros -un habitatge de 37,49 metres quadrats- a 678,53 euros -85,35 metres- i en la promoció hi ha divuit unitats considerades reduïdes

Comentaris

El Govern va adquirir el complex de Ribasol.
El Govern va adquirir el complex de Ribasol. SFGA

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

L’Institut Nacional de l’Habitatge ha convocat el concurs per tal de poder ocupar 38 dels pisos del bloc 2 del conjunt resident Ribasol Ski-Park, a Arinsal, que el Govern va integrar dins el parc públic d’edificis de lloguer a preu assequible. D’aquestes 38 unitats que es posen en joc, 18 són considerades reduïdes. En global, els preus de sortida dels lloguers van de 298,05 euros -un habitatge de 37,49 metres quadrats- a 678,53 euros -85,35 metres- i hi ha diferents distribucions d’habitatges. 

Normalment els pisos presenten o bé una sala menjador, una cuina-dormitori i una cambra higiènica, normalment amb una petita terrassa (o sense dita terrassa), o bé es va cap a un format de dues habitacions dobles, una sala menjador amb cuina, una cambra higiènica i un distribuïdor. Poden concórrer a aquesta convocatòria les persones inscrites al Registre de sol·licitants d’habitatges de preu assequible abans del dia 28 d’abril, és a dir, dimarts de la setmana vinent, que és justament quan s’obre el període de concurrència fins al 12 de maig.

Les unitats immobiliàries han estat objecte d’una reforma integral, es troben pintades de nou i buides de mobiliari. La cuina consta exclusivament de vitroceràmica, forn i campana extractora. L’edifici disposa d’ascensor i de 31 places d’aparcament a la planta soterrània -2. Aquestes places estan destinades a les persones adjudicatàries dels habitatges dels blocs 1 i 2 que disposen de vehicle. En la fase d’adjudicació del Bloc 2, se’n destinaran fins a 19 a les persones adjudicatàries d’aquest bloc.

Un cop completada la fase d’adjudicacions per als dos Blocs i en cas de quedar places disponibles, s’oferiran amb prioritat a les persones adjudicatàries del Bloc I i després un cop finalitzat tot el procediment d’adjudicació dels dos blocs, podran oferir-se a les persones residents del conjunt residencial Ribasol Ski-Park o a les persones residents al poble d’Arinsal mitjançant les corresponents ofertes públiques que s’escaiguin.

La tarifa per cedir l’ús de les places d’aparcament és de 80 euros. Aquest preu és revisable, un cop a l’any, d’acord amb la variació que hagi experimentat l’índex de preus de consum. D’altra banda, la cessió de l’ús del traster no pot fer-se de forma separada a l’habitatge al qual està adscrit.

Comentaris

Trending