Veïns de la parròquia de la Massana es queixen de la brutícia abandonada als voltants del Bike Park

Ampolles, llaunes, gots de plàstic, papers i bosses esteses per terra a l’àmplia zona del parc ciclista; els residents acusen els ‘riders’ que baixen de Pal de deixar la brossa espargida sense miraments

Comentaris

Brossa estesa a la zona pròxima a la botiga de ciclisme Commencal.
Brossa estesa a la zona pròxima a la botiga de ciclisme Commencal. Arxiu

Veïns de la parròquia de la Massana s’han queixat a través de les xarxes socials de la brutícia abandonada a la zona del Bike Park i els seus voltants. Ampolles, llaunes, gots de plàstic, papers i bosses esteses per terra a l’àmplia zona del parc ciclista. Els veïns acusen els ‘riders’ que baixen de Pal de deixar la brossa espargida sense miraments.

“Si no hi ha control, continuarà el descontrol”, lamenta un resident. “No han netejat?”, denuncia un altre. Els veïns demanen més recursos per mantenir la zona neta, polida: “Entenc que, suposadament, poden anar escassos de personal, però sempre passa el mateix…”. “Competència!”, reclamen molestos per la situació en què ha quedat aquesta part de la parròquia i tips de l’incivisme que practiquen alguns visitants.

WhatsApp Image 2025 07 14 at 19.08.30
La brossa abandonada a la zona.

Comentaris (12)

Trending