“S’embruta indiscriminadament i deliberadament”, han denunciat alguns dels altres usuaris de l’espai, que no comprenen com no es pot deixar l’espai igual de net com originalment era. “És un insult als altres usuaris i un atac a la naturalesa”, han explicat indignats, remarcant que no costa tant endur-se la brossa que hom genera i llançar-la en un contenidor habilitat a l’efecte. “Cada dia és habitual veure-hi un centenar de persones que ho deixen tot ple d’escombraries”, han acabat insistint.









Comentaris (8)