Talls a diversos carrers d’Andorra la Vella per treballs a la calçada

Afectaran la circulació entre aquest dimarts i el proper divendres per tasques de fressat i de pavimentació

El carrer Bonavista és un dels afectats pels treballs.
El carrer Bonavista és un dels afectats pels treballs. ALTAVEU

Els treballs a diversos carrers d'Andorra la Vella provocaran talls i canvis de circulació entre aquest dimarts dia i el proper divendres dia 14.  Segons informa el departament de Mobilitat per mitjà de les xarxes socials, es fressarà la calçada i s'enquitranarà. 

Dijous, amb motiu dels treballs de fressat a la calçada del carrer del Cedre entre els números14 i 24, de 9.30 a 17h hi haurà circulació alterna. Divendres, per l’enquitranament al mateix carrer, restarà tallada la circulació de 9.30h a 13h. Tampoc es podrà entrar o sortir dels pàrquings. També dijous, amb motiu d’uns treballs de fressat a la calçada del carrer Roureda Tapada, entre els núm. 4 i 12, de 9.30 a 17h hi haurà circulació alterna i divendres 14, restarà tallada per enquitranament de 9.30h a 13h. Tampoc es podrà entrar o sortir dels pàrquings.

Dijous, per l’enquitranament al mateix carrer, restarà tallada la circulació de 9.30h a 11h entre els números 45 i 56 i de 11h a 13.30h entre els números 56 i 71. En aquestes franges horàries tampoc es podrà entrar o sortir dels pàrquings. La circulació serà desviada pel carrer Bonavista.

Comentaris (3)

Trending