La voluntat d’aquesta mesura és evitar que tota la gent que vulgui visitar o pujar al temple ho faci en només un dia, el dissabte. D’aquesta forma, s’espaiaran al llarg de tota la setmana. De fet, es repeteix el que ja es va fer l’any passat, amb una molt bona acollida. L’ermita romandrà oberta entre els deu del matí i les sis de la tarda, segons ha informat a les xarxes socials la corporació laurediana.
Enguany, però, també es recuperaran les celebracions religioses amb presència de públic. Això sí, les misses no es faran a l’interior del santuari. S’instal·larà un envelat a l’exterior per realitzar els oficis, tant els de divendres com els de la jornada central, la de dissabte. Allà també es farà la tradicional benedicció dels pans i el repartiment, que l’any passat es va fer a un aparcament del poble i amb la gent recollint-los des del cotxe.
La missa central tindrà lloc a les dotze del migdia. També es preveu una actuació a càrrec de l’Esbart Laurèdia, que representarà el Ball de Canòlich.

Comentaris