El Poblet de Nadal es queda sense carrusel, però torna el tobogan de gel

Andorra la Vella s’ha quedat sense una de les grans novetats per a l’edició d’aquest any a causa d’una manca de materials per muntar la infraestructura

Un moment del muntatge del Poblet de Nadal a la plaça del Poble.
Un moment del muntatge del Poblet de Nadal a la plaça del Poble. Pilar Candel

El Poblet de Nadal d’aquest any presentava diverses novetats que renovaven la gran cita de l’hivern per a la capital. Una d’elles era el carrusel, que fins fa una setmana es comptava en poder muntar. Però, el concurs ha quedat desert, a causa de la impossibilitat de trobar una empresa que es faci càrrec de la infraestructura. Per tant, s’ha tornat al tobogan de gel, sintètic això sí, una atracció que ja havia estat present altres anys.

La manca de materials i la impossibilitat de muntar-lo ha deixat el carrusel fora del Poblet de Nadal. Fins fa una setmana es donava per fet, però avui el comú ha publicat al BOPA que el concurs ha quedat desert. Des de la corporació expliquen que no s’ha pogut aconseguir finalment i, per tant, una de les grans novetats no hi serà a la cita de l’hivern.

Per compensar aquesta manca s’ha optat per una aposta pràcticament segura, una atracció que ja havia estat altres anys i que havia tingut bona acceptació per part dels visitants. D’aquesta manera, el Poblet de Nadal tornarà a comptar amb un tobogan de gel sintètic, que serà el substitut del carrusel. Així, s’ha fet l’adjudicació conjunta amb la pista de patinatge, un dels altres atractius d’aquestes setmanes. En total, el cost dels dos sublots, que inclouen tant infraestructures com el personal necessari per al seu funcionament, serà de 68.682 euros, adjudicats a Gatzara Espectacles SL. El contracte serà de la mateixa duració en què estaran en marxa, del 26 de novembre al cinc de gener.

Aquesta mateixa empresa ha sigut l’adjudicatària, en una contractació directa, de tres dels espectacles itinerants que també es donaran a l’eix comercial a partir d’aquest cap de setmana. Sortint des del carrer de la Unió i recorrent tota l’avinguda principal, es faran el 26 i 27 de novembre i el 18 de desembre. En total, s’ha destinat 43.640 euros.

D’altra banda, la cònsol major, Conxita Marsol, ja va anunciar que aquest any s’emprenia una campanya de comunicació molt més ambiciosa. A més de Catalunya i Occitània, s’estendria per Madrid, València i Aragó de manera televisiva. Per tot aquest desplegament, s’ha destinat un total de 74.541 euros per a totes les regions. De forma desglossada, per Madrid, València i Aragó s’ha destinat 14.650 a l’empresa Forta – Newix Media; a France TV Occitanie, amb L’Agence, són 22.690 euros; a Catalunya s’ha separat entre TVC, per 30.670 euros i RAC, per 6.531 euros.

Etiquetes

Comentaris

Trending