Les places per a caravanes a Canrodes costaran 120 euros mensuals

El comú engega el procés per adjudicar els 29 llocs disponibles al nou aparcament, amb contractes inicials per un any, prorrogables fins a cinc; en cas que les sol·licituds siguin superiors als espais, es farà un sorteig públic

Comentaris

29 caravanes podran aparcar a Canrodes.
29 caravanes podran aparcar a Canrodes. COMÚ ANDORRA LA VELLA

El comú d’Andorra la Vella ha iniciat el procés que ha de permetre llogar les 29 places d’estacionament específicament per a caravanes que s’han habilitat al recentment inaugurat aparcament de Canrodes. El cost d’arrendar cadascun d’aquests espais serà de 120 euros mensuals i únicament s’acceptaran vehicles de particulars. Si el nombre de peticions supera la disponibilitat del recinte, es farà un sorteig per adjudicar-les.

El recinte permet un total de 29 places per a aquest tipus de vehicles. En tot cas, el comú ha deixat clar que no podran superar unes mesures determinades: 9 metres de llargada, 4 d’amplada i 3,5 d’alçada. Ara, s’obre la convocatòria per a les persones que hi estiguin interessades, que tindran temps fins al 29 d’agost per presentar la demanda.

En tot cas, el pupil·latge serà mensual. Qui sigui beneficiari d’una plaça, haurà de pagar una quota de 120 euros. Aquest preu ja inclou l’IGI. Hi podrà accedir qualsevol resident al Principat, tot i que hi haurà prioritat per aquelles persones que visquin a Andorra la Vella amb un mínim d’un any d’antiguitat. En cap cas les sol·licituds les podran fer empreses.

La inscripció al procés es podrà fer de forma telemàtica, via la web del comú, o presencialment a les oficines d’Aparcaments del comú. Si els demandants no arriben a les 29 places, aquestes s’atorgaran per ordre d’inscripció. Si hi ha més peticions, es farà un sorteig públic, que tindrà lloc a la sala Consòrcia del Centre de Congressos.

Els contractes tindran una durada inicial d’un any i es renovaran automàticament per períodes anuals successius fins a un màxim de cinc, sempre que l’adjudicatari continuï complint els requisits establerts i aporti la documentació acreditativa cada any abans de la renovació. Un cop superat aquest termini de cinc anys, si es vol continuar utilitzant una plaça, caldrà presentar una nova sol·licitud i iniciar el procés de nou, amb sorteig en cas que la demanda torni a superar l’oferta.

Comentaris (14)

Trending