Encamp i el Pas de la Casa encetaran els actes de Nadal amb l’encesa de llums amb diferents actuacions musicals, l’obsequi dels calendaris d’Advent gratuïts per a menors de 12 anys i el repartiment de coques i xocolatines. L’esdeveniment començarà a les 18:30 hores a la plaça dels Arínsols d’Encamp, amb l’actuació del Cor de Rock d’Andorra, i simultàniament al Pas de la Casa, a l’Oficina de Turisme, amb l'actuació musical del cantautor Patxi Leiva.
L’encesa de llums es farà a les 19:00 hores, tant a Encamp com al Pas de la Casa, de forma simultània. A la plaça dels Arínsols d’Encamp, serà una actuació de l’Esbart Sant Romà, preparada especialment per l’ocasió, la que marcarà el moment previ a l’encesa. El comú també repartirà els calendaris d’advent als infants residents a la parròquia menors de 12 anys, que inclouen la carta dels desitjos per enviar al Pare Noel i als Reis d’Orient. Els obsequis contenen xocolatines i estaran personalitzats amb una creació visual que recull alguns dels trets característics d’Encamp i del Pas de la Casa. Tal i com ha recordat el conseller de Turisme i Reactivació Econòmica, Nino Marot, "un any més s'ha optat per aquest format individual; i per tant "adaptar les tradicions a aquesta situació de pandèmia".
Quant al mercat de Santa Llúcia, el conseller de Cultura i Afers Socials, David Cruz, ha explicat que se celebrarà el 4 i 5 de desembre a la plaça de Sant Miquel i comptarà amb una quinzena de parades amb productes locals i artesans. A més, ha comentat que la fira també inclourà espectacles per als més petits. Entre els més destacats es troba la funció a càrrec de la Caixeta, dissabte 4 de desembre, on s'explicaran històries amb un fil musical per animar el mercat, els tres tallers de contacontes gratuïts i diverses actuacions musicals entre dissabte i diumenge.
Comentaris