Al voltant de les quatre de la tarda, un vehicle amb llum d’advertència informava els cotxes que pujaven cap a la capital que havien de canviar-se de carril i que no podien fer ús del que hi ha al mig. Minuts després la senyalització que marca quin dels carrils poden utilitzar els vehicles canviava i el carril del mig (reversible) passava a ser en sentit de baixada.

Durant les tardes d’avui, demà i les dues setmanes posteriors, aquest carril central que normalment era de pujada, passarà a ser de baixada en aquest tram horari entre les dues rotondes, ja que es considera que és la franja en la qual hi ha més trànsit en direcció sud.
Tot i que en un inici els cotxes que circulaven en sentit de baixada continuaven tots al carril dret, a mesura que han començat a adonar-se del canvi han començat a fer-ne ús. Caldrà veure ara quina valoració en fa el servei de mobilitat del canvi, però es considera que pot ser una bona mesura per intentar evitar les retencions que, ara, generen els prop de 15.000 vehicles que travessen el tram entre la rotonda de la Comella i la de la Margineda durant aquesta franja horària.

Comentaris (14)