“Hem fet tot el recompte, i estem molt contentes, perquè ha signat molta gent gran i els veïns d’aquí del barri, perquè ens quedem sense bus”, diu una de les impulsores de la recollida de firmes. En total n’han recollit 581 dels veïns de la zona, que cal destacar que molts d’ells són persones grans i vulnerables. També van obtenir el permís del comú d’Escaldes per deixar fulls de signatura a la llar de jubilats, on van signar moltes persones que es veien afectades per aquest canvi.

“És una línia fonamental per aquesta zona d’aquí. Ens quedem sense res, i la gent gran es queda sense línia per mobilitzar-se per anar al centre de compres o al metge”, manifesta. De fet, cal ressaltar que l’única parada que s’atura just davant de l’hospital, a la parada la Trenca, és la nova línia L7.
Aquesta veïna expressa el seu descontentament exposant que “és molt trist que les persones vulnerables només siguin importants cada quatre anys, quan venen a demanar el vot, però després, els mateixos governants que diuen que es preocuparan per elles són els que ens volen treure la línia”.
Demà faran l’entrega de les signatures a Govern a l’espera que es faci un replantejament i no se suprimeixi, veient que es tracta d’una peça clau per la mobilitat de la gent gran d’Escaldes.
Comentaris (5)