Sense notícies de l’assetjador del Pas de la Casa

El Govern assegura que si s’ha de ser “més quirúrgic amb les mesures de seguretat ho serem” i garanteix que “en els properes mesos es podran palpar millores”

Una imatge del Pas de la Casa.
Una imatge del Pas de la Casa. altaveu

Malgrat que els ànims s’han calmat una mica, no gaire, de fet gairebé gens, l’alerta donada fa menys de dues setmanes respecte que hi havia un passavolant que hauria perseguit en dos dies alterns una menor del Pas de la Casa continua. Segons fonts coneixedores del cas, hores d’ara no se sap res de res de l’assetjador i encara que es pot pressuposar que hi haurien altres companys que haurien recomanat a l’home no tornar per la localitat fronterera, continua la intranquil·litat.

D’aquí que els veïns del Pas de la Casa reclamin un reforç dels dispositius de seguretat. En aquest sentit, el portaveu de Govern, Guillem Casal, ha assegurat que l’executiu i institucions com la policia no són alienes al neguit ciutadà i que la denunciada “és una situació que atén amb especial importància en els diàlegs transfronterers” que es fan amb les autoritats franceses. “Estem al costat dels habitants del Pas de la Casa i si hem de ser mes quirúrgics amb les mesures de seguretat, ho serem”

Cotxes de policia en un dels carrers on la noia es va veure perseguida.

Relacionat

Alerta al Pas de la Casa davant un passavolant que hauria seguit dos dies una adolescent

El portaveu governamental ha assegurat que no es pot posar en dubte “un tret distintiu” i un “pilar” clau d’Andorra com la seguretat pública. D’aquí que es demanarà la participació de tots els actors implicats en les activitats que es desenvolupen al Pas de la Casa que poden conduir a pràctiques que generin inseguretat ciutadana. Tot plegat ha de conduir a una “reflexió” que comporti que “en els propers mesos es puguin palpar millores i més seguretat”.

Comentaris (3)

Trending