Els vuit millors pilots de trial del món s’han donat cita aquest dissabte a Andorra la Vella, on han donat un espectacle per als assistents. Sobretot Bou, que ha demostrat per quin motiu ha guanyat tots els títols mundials, d’interior i d’exterior, dels darrers anys. De fet, en aquest campionat d’X-Trial fa setmanes que és el campió matemàtic. Malgrat això, a Bou li ha quedat cert regust agredolç quan Busto l’ha superat per un únic punt a la darrera ronda.
La primera ronda ha acabat amb zero penalitzacions, fet que li ha donat el passi directe a la segona. Tampoc ha defraudat en aquesta màniga, que també ha estat perfecta. Ha passat dotze zones sense cap errada i això li donava l’entrada a la fase final al capdavant. Durant l’exhibició Bou ha agraït el suport del públic i ha assenyalat que “avui no ens juguem res, així que estem aquí per gaudir”. I això ha fet, gaudir i fer gaudir.
Els tres finalistes han estat espanyols, amb Bou al capdavant, Jaime Busto al segon lloc, i Adam Raga en tercera posició, tot i que ha empatat en puntuació amb el noruec Sondre Haga. Malgrat la bona exhibició, Bou ha tingut una errada al segon circuit que li ha regalat aquesta tercera ronda a Busto, que li ha llevat el bon sabor de boca de fer ple a casa. El pilot ha assegurat que “estic molt content perquè he pogut celebrar el títol amb els meus, però no he pogut guanyar aquesta jornada”.

Comentaris