Piqué acusa Govern de mentir: “Andorra és massa ben parida com perquè es falti a la veritat”

El màxim accionista de l’FC Andorra ha tornat a fer una piulada a les seves xarxes socials per respondre a les declaracions fetes aquest matí pel cap de Govern Xavier Espot i la ministra Mònica Bonell

Gerard Piqué, ahir abans del duel contra l'Ourense a l'Estadi Nacional.
Gerard Piqué, ahir abans del duel contra l'Ourense a l'Estadi Nacional. FCA

Gerard Piqué encara té coses a dir. Després de la compareixença pública duta a terme ahir després de l’empat a zero de l’FC Andorra al Nacional, sembla que no han caigut gaire bé les declaracions d’aquest migdia del cap de Govern, Xavier Espot, i de la ministra d’Esports, Mònica Bonell, on s’ha deixat clar que els tricolors no seguiran a l’estadi la temporada vinent. Es més, el màxim accionista de l’entitat els acusa de dir mentides respecte a la xifra que ha invertit l’executiu en el club i ha exposat una sèrie de dades sobre els pocs clubs de la mateixa dimensió que l’FC Andorra que compten amb un estadi propi.

Aquestes han estat les declaracions de Gerard Piqué a la xarxa social ‘X’ sobre les declaracions del cap de Govern, Xavier Espot, que ha assegurat que l’executiu ha invertit prop de 6 milions d’euros perquè el club pogués utilitzar les instal·lacions de Prada de Moles o l’Estadi Nacional: “A part dels més de 4M d’euros que hem invertit en millores de les instal·lacions, l’única inversió significativa feta a Prada de Moles o a l’Estadi Nacional des de la nostra arribada a l’FC Andorra, l’ha fet el comú d’Encamp per arreglar els vestidors i va ser de 500k (500.000 euros)”, ha iniciat l’exjugador en un tuit.

Xavier Espot i Mònica Bonell contestat les declaración de Gerard Piqué.

Relacionat

Espot i Bonell tanquen la porta a l’FC Andorra perquè continuï a l’Estadi Nacional

Mai hem demanat la utilització de l’Estadi Nacional de manera exclusiva, simplement el que volem és que si compartim l’Estadi, que també compartim el manteniment i no paguem nosaltres tota la festa. Mai ningú us ha demanat que vosaltres construïu un Estadi”, prossegueix, recordant altre cop que l’FC Andorra està pagant actualment una mensualitat a la federació de rugbi perquè segueixi disputant els seus partits a Encamp.

Aquest ha estat el tuit de Piqué.
Aquest ha estat el tuit de Piqué.

També s’ha referit als estadis on juguen els clubs que es troben al futbol professional, o almenys hi són a prop, a Primera Federació, apel·lant directament a Espot: “Si països que ens envolten et refereixes a Espanya, aquí tens les dades. A 1a RFEF, si traiem els filials, tots els altres 29 equips juguen en estadis de propietat pública. Si anem a Segona Divisió, 19 dels 22 estadis són públics, només el Llevant, l’Elx i l’Osca el tenen en propietat”, ha sentenciat.

Finalment, Piqué ha acabat la seva piulada acusant Govern de mentir pel que fa a les dades que s’han exposat aquest migdia, altra vegada amb un to amenaçant: “Andorra és un país massa ben parit com perquè s’estigui faltant a la veritat. És una evidencia que el millor per a tots és que l’FC Andorra es quedi al país, però no a qualsevol preu”, finalitza el text.

Comentaris (19)

Trending