Olm i Palmitjavila rebaixen les expectatives en la cursa Individual de les finals de Tromsø

Els esquiadors de la FAM tanquen la darrera Copa del Món en 44a i 50a posició, respectivament, en una prova on han flaquejat les forces després del bon paper exhibit a l’esprint

Oriol Olm, durant la cursa individual d'aquest diumenge amb alguns perseguidors.
Oriol Olm, durant la cursa individual d'aquest diumenge amb alguns perseguidors. ISMF

L’esquí de muntanya abaixa la persiana fins l’any que ve amb la participació d’Oriol Olm i el prometedor Max Palmitjavila a les finals de la Copa del Món de Tromsø. Després d’una gran actuació a la cursa a l’esprint, potser també pel cansament acumulat, els dos representants de la FAM no han pogut lluir-se en una Individual Race marcada per les condicions meteorològiques, i han acabat en 44a i 50a posició, respectivament, d’una prova que s’ha emportat el suís Remi Bonnet -un dels noms més destacats del circuit-.

Després que Oriol Olm i Max Palmitjavila signessin les seves dues millors classificacions a l’esprint en Copa del Món, aquest diumenge ha estat el torn per a l’última prova de la temporada, la cursa individual, a l’estació noruega de Tromsø. Els dos representants de la FAM han pagat el desgast de la primera cursa i no han pogut col·locar-se entre els corredors del grup capdavanter, quedant relegats a un ritme menys intens.

En el cas d’Olm, l’andorrà ha pogut acabar en la 44a posició amb un temps de 1:14:23.5 hores, a +11:41.9 minuts del guanyador Remi Bonnet per sumar set punts més en competició internacional, mentre que Palmitjavila ha realitzat el seu debut, aquest cop en la modalitat individual, finalitzant en 50a posició, aturant el ‘crono’ en 1:16:38.2 hores. El juvenil de la FAM ha acabat a gairebé 14 minuts del líder, però també ha pogut sumar un punt per a la classificació mundial, a les portes de ascendir a la màxima categoria el curs vinent. A nivell de rànquing per nacions, Andorra ha finalitzat en la 15a posició de 31.

Etiquetes

Comentaris

Trending