El MoraBanc ha iniciat el partit amb intensitat i encert (6-15), cosa que ha obligat Jasikevicius a demanar temps mort. El Barça, sense sis jugadors que estan disputant l'Europeu -Kalinic, Vesely, Satoransky, Jokubaitis, Sanli i Toby-, ha reaccionat amb un parcial de 7-0 i ha pogut tancar el primer quart amb 27-20 després de ser més agressiu en defensa. Hi ha hagut molta rotació de jugadors tractant-se d'un partit de preparació i a porta tancada. Ha tingut els seus minuts com a blaugrana, l'exjugador del MoraBanc, Oriol Paulí.
Poc a poc els blaugrana han anat mostrant la seva superioritat amb recuperacions i amb molta eficàcia de cara a cistella. Així, s'ha arribat al descans amb un contundent 53-32. A la represa, Maric ha anotat els primers punts dels tricolors. Johnny Dee i Andric amb un triple han posat el marcador en 53-39. La sortida, semblant a la del primer quart, ha anat acompanyada d'un altre triple, aquest de Micah Speight. També s'afegia als encerts des de 6,75, Czerapowicz i el parcial era de 9-16. Els homes de Natxo Lezkano estaven més atrevits en atac i amb bones sensacions. Tots els jugadors han sortit a la pista com Aaron Ganal que també ha anotat (67-53).
El MoraBanc ha anat retallant diferències i el tercer quart s'ha tancat amb un 72-58 i dos tirs lliures de Nacho Llovet, un darrer triple de Dee, quan a la mitja part perdia per 21 punts. La primera cistella del darrer quart ha estat un triple de l'ex del Palència, Juan Rubio (72-61) seguit d'una cistella de dos de Micah Speight i d'una altra de Dee en una bona acció individual a la pintura per un parcial de 0-7, a cinc minuts per al final. En els altres cinc que s'havien jugat d'aquest període els blaugrana només havien anotat tres punts (75-67).
Jasikevicius ha hagut d'aturar el partit amb un temps mort que ha propiciat la reacció dels seus jugadors (80-70) amb quatre minuts per disputar i tot obert i encara més quan Nacho Llovet ha anotat sota de la cistella el 81-73 i Dos Anjos encara ajustava més el resultat (81-75). El Barça, però, no s'ha deixat sorprendre i s'ha acabat imposant per 87-80 amb una darrera cistella de Dee. Ha estat el primer partit de la pretemporada pel MoraBanc.
Comentaris