Tarragona tornarà a ser, per segon any consecutiu, l’epicentre del bàsquet català amb la celebració de la 46a edició de la Lliga Catalana ACB i la 37a Lliga Catalana Femenina. Del 17 al 21 de setembre, el Palau d’Esports acollirà una intensa setmana de competició coincidint amb les festes de Santa Tecla, sota l’organització de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) i amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona i la Generalitat de Catalunya.
El MoraBanc Andorra competirà al grup 1 juntament amb dos clàssics de la lliga espanyola: el Barça i el Joventut de Badalona. Tots els equips s’enfrontaran en format tots contra tots, a una sola volta, entre els dies 17, 18 i 19 de setembre, amb partits previstos a les 18:30 hores i 21:00h (horaris i encreuaments encara per confirmar). El primer classificat del grup accedirà a la gran final, que tindrà lloc el diumenge 21 de setembre a les 19:30h, i que es podrà seguir en directe a través del canal Esport3.
☝🏻🏀
— MoraBanc Andorra (@morabancandorra) June 27, 2025
🔙 Tornem a Tarragona per disputar una nova edició de la #LligaCAT
📆 Del 17 al 21 de setembre
📍 Palau d'Esports Catalunya
✅️ Jugarem 🆚️ @FCBbasket i @Penya1930 #NomesAqui #MaiPor https://t.co/bcK6Dv1oC7
L’edició d’enguany manté el format innovador de la temporada passada, amb una gran resposta de públic que va superar els 15.000 espectadors. A més del grup dels andorrans, el grup 2 estarà integrat pel BAXI Manresa, el Bàsquet Girona i el Hiopos Lleida, completant així una competició amb els sis millors conjunts del panorama català.
El Barça defensarà el títol aconseguit el 2024, quan es va imposar al BAXI Manresa per 98-81 amb una gran actuació del pivot Willy Hernangómez. Per la seva part, el MoraBanc Andorra, que en la passada edició va superar sense problemes al Bàsquet Girona (84-61) i va caure contra el mateix Barça (90-77) abans d’emprendre una curta aventura europea, afronta aquesta Lliga Catalana com una oportunitat per mesurar forces davant rivals d’alt nivell abans de l’inici oficial de la temporada ACB.







Comentaris