L’Andorra, amb la missió de ser més ofensiu que mai a Eivissa: “Defensar la renda seria un suïcidi”

L’entrenador dels tricolors, ‘Beto’ Company, assegura que el pla de partit està molt clar: anar a per la victòria; i per això comptarà amb tota la plantilla a excepció de Solís, que ja entrena amb el grup

'Beto' Company, aquesta setmana donant indicacions al nou estadi de la FAF.
'Beto' Company, aquesta setmana donant indicacions al nou estadi de la FAF.

L’FC Andorra afronta aquest diumenge el duel de tornada de les semifinals del play-off d’ascens a Segona davant l’Eivissa amb un avantatge aconseguit en el partit d’anada a Encamp (2-0). Tot i això, l’entrenador tricolor, ‘Beto’ Company, es mostra prudent i alerta que “pensar que està fet seria una absurditat enorme” tenint en compte que el rival només ha perdut en quatre ocasions al seu estadi durant el curs i es troba davant el partit més important de l’any.

L’Andorra visitarà aquest diumenge Can Misses (19 hores), un camp on, segons Company, “han estat molt forts tot l’any”, i ho farà amb la convicció que encara “queda molta feina per fer”. L’entrenador manté que "l’eliminatòria està al 50-50" i que la clau serà mantenir l’estil que els ha portat fins aquí: “No canviarem res. Volem la pilota i atacar. És el que ens agrada fer i on ens sentim còmodes”, ha destacat, com ja va advertir després del triomf, sobre la importància de no especular amb el resultat: “Si anem a defensar la renda, estem morts. Hem de ser més valents que mai, tenir la línia defensiva més amunt que mai i buscar el gol des del primer minut. L’única manera d’assegurar-nos el pas és marcar gols”.

L’entrenador també ha fet referència a l’ambient que es trobaran a Eivissa: “M’espero un escenari ple, amb la gent pressionant. És el que fa especials aquests partits de play-off. Això els donarà un plus, com ens el dona a nosaltres jugar a casa”, en referència a l’última victòria a l’estadi de la FAF d’Encamp. Tot i l’avantatge, però, adverteix que serà una nova batalla per tenir la pilota, ja que “tant ells com nosaltres patim sense possessió”. Sobre la possible alineació, Company ha remarcat que es trien els jugadors que millor s’adapten a les necessitats tàctiques del partit, així que podria tornar a haver-hi novetats com les de Pau Casadesús o Erik Morán, titulars diumenge passat: “Necessitem el 100% de cadascú. Si un jugador no està al màxim, és molt difícil que pugui competir”, ha advertit.

En aquest sentit, ha confirmat que tindrà la plantilla completa, ja que Alende “està al 100%" físicament, tot i que ha estat quatre setmanes fora de la competició i això pot condicionar la seva participació. També ha comentat el retorn progressiu d’Alberto Solís al grup, un aspecte que els reforça moralment: “Encara és baixa, però ja entrena amb nosaltres. Ens alegra tenir-lo a prop”. Finalment, preguntat per la importància de començar bé el partit després d’algunes males experiències a domicili, Company ha reconegut que “una bona entrada sempre ajuda, sobretot fora de casa, en un ambient esportivament hostil”, però ha afegit que “el més important és donar-hi continuïtat amb personalitat i amb pilota”.

Comentaris (1)

Trending