Un altre ex-Crèdit Andorrà assumeix dots de comandament a la CASS

El nou director de sistemes d’informació és Alfred Alcón, que ja havia estat a les ordres de Josep Escoriza en l’entitat bancària, de la qual tots dos en van sortir en períodes de canvi d’alta direcció

Un rètol promocional de la CASS en línia a la seu de la parapública.
Un rètol promocional de la CASS en línia a la seu de la parapública. Toni Solanelles

Un altre exintegrant de l’equip laboral de Crèdit Andorrà, no pas d’ara, de fa un cert temps ja, s’incorpora en llocs de comandament executiu de la Caixa Andorrana de la Seguretat Social (CASS). Es tracta d’Alfred Alcón Beltrán, que fa poques setmanes el consell d’administració de la parapública va acordar la seva contractació com a director de sistemes d’informació. En fi, és el nou màxim responsable de tota la part tecnològica de la Seguretat Social andorrana. 

De 57 anys i amant dels escacs, esport d’intel·ligència del qual n’és fins i tot jutge, Alcón és enginyer superior de Telecomunicacions per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i màster en Instruments i Mercats Financers per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Amb més de vint anys d’experiència en direcció tecnològica i innovació al sector financer, havia coincidit a Crèdit Andorrà amb l’actual director general de la CASS, Josep Escoriza. De fet, Escoriza, que ja venia del món tecnològic aplicat en aquell cas a les finances, era ja llavors, quan els dos van coincidir a l’entitat bancària, el superior jeràrquic d’Alcón, un dels seus homes de confiança.

alfred alcon
Alfred Alcón.

En l’actualitat, el nou director de sistemes d’informació de la CASS era professor titular a la Universitat d’Andorra i formava part del grup de recerca en tecnologia de la institució. De fet, no tot serà incompatible amb la seva nova responsabilitat a la parapública, segurament. A la CASS, Alcón agafa el relleu de Xavier Morera, que al seu torn havia substituït fa uns anys a Alexander Beening i fa uns mesos va renunciar a la plaça de direcció malgrat continuar en l’equip.

Etiquetes

Comentaris

Trending