Napalm Records és la discogràfica que ja ultima els detalls per aquest llançament, força esperat. I, també, emotiu per al grup. Així ho ha apuntat a Altaveu Lozano que, juntament amb la resta del grup han finalitzat la gira d’aquesta tardor per Àsia. I és que, recorda, el concert a l’Auditori no va ser, ni de bon tres, un més.
“Vam estar molt més nerviosos que amb actuacions amb molta més gent”, rememora. El motiu? “El pes que té representar a Andorra i tocar davant la nostra gent és un valor difícil de negar”, ha comentat el músic andorrà. També, reconeix, perquè va suposar “molta feina”. Tant per la preparació del concert -ple absolut, per cert- com per com es va haver de preparar el dispositiu -amb gent del país- per fer la gravació per a la posterior edició del disc.
I, més d’un any i mig després, aquest treball està a punt de cristal·litzar. ‘Live in Andorra’ sortirà al mercat, de la mà de Napalm, el 5 de desembre. Ara bé, qui vulgui veure i escoltar ja un tastet, ho pot fer. S’ha llançat un primer senzill, amb la cançó ‘Living waves’. Fins al dia del llançament, la previsió és publicar-ne dos més.
“Per a nosaltres té un simbolisme molt especial”, remarca Lozano. I és que, com ha volgut posar en relleu, “tot ha sortit de gent del país: la gravació, l’organització del concert, bona part dels arranjaments...”. Per això, assegura que estan “molt orgullosos” d’aquest treball que, d’aquí a unes setmanes, tothom podrà tenir per sempre.







Comentaris