Per contra, els vehicles que hi havia acumulats a l’avinguda Santa Coloma, a l’altura de la Borda Mateu, ja s’han dissolt i la circulació és, ara mateix, del tot fluida en aquesta via. On també ha deixat d’haver-hi caos circulatori és a l’avinguda Francesc Cairat de Sant Julià, punt habitual de col·lapse.
ACCIDENT A PRAT SALIT
Un carril de pujada de la CG-1, a l’altura d’un conegut magatzem de material de bricolatge, a Santa Coloma, s’ha hagut de tallar al trànsit després que hi hagi hagut una col·lisió per abast entre un tot-terreny i un turisme a pocs metres de la rotonda de Prat Salit (popularment coneguda com la del Viena). Ha estat aquest darrer qui no ha frenat a temps (segurament amb la tempesta d’aigua i la pedra com a marc de tot plegat) i ha topat contra el vehicle que tenia al davant. Tots dos automòbils circulaven en sentit Andorra la Vella-Escaldes-Engordany.
El sinistre només ha causat danys materials, de notable rellevància en el cas del turisme, però sortosament no ha ocasionat danys humans. Això sí, el xoc ha tingut afectacions en la circulació perquè, més enllà d’haver d’adequar la velocitat per la tempesta, el carril de la dreta en sentit pujada s’ha hagut de tancar al trànsit en quedar-hi els dos vehicles que han topat. L’accident ha tingut lloc al tomb de dos quarts de cinc de la tarda.
Comentaris (1)