Gravava nua una de les nenes que també agredia sexualment i en difonia les imatges per les xarxes

La policia ha detingut un home resident de 42 anys que estava sent investigat per la Batllia per abusar com a mínim de dues menors d’edat, una almenys de forma reiterada entre els 8 i els 11 anys

Comentaris

Unes manilles.
Unes manilles. POLICIA D'ANDORRA

La policia ha detingut el que es podia pensar que era una mena de depredador sexual de menors. No només n’abusava si no que, almenys en un cas, també la va gravar nua i en va difondre les imatges per les xarxes socials. Feia un temps que la Batllia investigava el cas i finalment es va decretar la detenció d’aquest home, un resident de 42 anys. La detenció es va produir aquest dijous a la tarda a Andorra la Vella.

Com s’ha dit, la policia va actuar per odre judicial. Tenia una ordre de detenció judicial per presumptes agressions sexuals a dues menors d’edat. A una d’elles l’hauria agredit sexualment en diverses ocasions entre els 8 i els 11 anys i a l’altra, almenys una vegada, quan en tenia 9. Per ara, pocs detalls més han transcendit d’un cas molt sensible

Com s’ha dit, al detingut també se l’acusa d’un delicte d’utilització de menors per a la pornografia perquè hauria enregistrat i difós per xarxes socials un vídeo on apareixia, nua, una de les menors víctimes. L’home ja ha passat a disposició judicial i és molt probable que acabi ingressant al centre penitenciari per la gravetat dels delictes que se li atribueixen.

Comentaris (14)

Trending