Forçar la finestra d’un supermercat pels cinquanta euros del fons de caixa

La policia mira de trobar l’autor d’un furt amb força que hi hauria hagut durant la nit de diumenge i la matinada d’aquest dilluns en un establiment d’Encamp

El lateral del supermercat pel qual s'hi hauria accedit.
El lateral del supermercat pel qual s'hi hauria accedit. G. P.

La policia investiga, més per l’ús de la força que una altra cosa, un furt amb força que hi hauria hagut durant la nit de diumenge o aquesta matinada i matí de dilluns en un conegut supermercat dels afores d’Encamp, a tocar de la carretera general ja encarant-se cap a Canillo. Un desconegut hauria accedit a les instal·lacions d’aquest centre comercial, que malauradament no és el primer cop que és víctima de robatoris, i hauria anat directe a la caixa.

Tota la feinada -poca o molta les fonts consultades no ho han pogut aclarir- que el lladre hagi tingut per forçar una finestra lateral -sense cap reixa ni protecció equivalent- i col·lar-se dins el supermercat li ha reportat, tot just, una cinquantena d’euros. Seria aquest, segons les fonts, el fons de caixa que s’hi havia deixat. Els responsables de l’establiment han alertat de la situació a primera hora d’aquest matí. Només obrir l’establiment.

Ni la gasolinera del mateix grup que hi ha a tocar ni cap altre establiment de la mateixa zona o radi proper no s’haurien vist afectats. Se sospita que serà algun petit delinqüent local o, fins i tot, alguna persona amb dificultats econòmiques o que estigués sota els efectes de l’alcohol o algun estupefaent. Això sí, el desconegut que ha accedit al local ha anat directe a la caixa i no ha tocat res més.

Comentaris (2)

Trending