Ensurt per la topada d’un cotxe amb una barana protectora de la voravia a tocar del Coex

(AMB VÍDEO) Els serveis d’emergència i seguretat ni tan sols han obert incidència malgrat que una patrulla policial ha acudit fins al lloc dels fets

ESTAT EN QUÈ HA QUEDAT EL VEHICLE.
ESTAT EN QUÈ HA QUEDAT EL VEHICLE.

Intercanvi d’assegurances i feina per als tallers mecànics. Aquesta serà la implicació més evident d’un accident de danys materials que hi ha hagut aquest migdia a tocar de la seu del COEX, a Encamp, just en l’entramat viari que dóna accés a la boca oest del túnel dels Dos Valires o que permet continuar, per la part inferior, on hi ha hagut el xoc, per la carretera general CG-2.

El sinistre ha estat poc abans de les 12 i s’hi ha vist implicat un cotxe que ha picat amb la part davantera contra una de les proteccions de la voravia, causant desperfectes al vehicle i un bon ensurt a aquells que transitaven o circulaven per allà en aquell moment però poca cosa més. De fet, ni tan sols els serveis d’emergència i seguretat han obert incidència malgrat que una patrulla policial ha acudit al lloc dels fets.

 

Comentaris (1)

Trending