Els bombers rescaten amb l’helicòpter un menor que s’ha fet mal al turmell als Estanys de Juclar

El jove s’ha fet mal al turmell mentre baixava en direcció al Pont de la Baladosa i no ha pogut continuar pel seu propi peu

Comentaris

Els bombers rescaten amb l'helicòpter un menor que s’ha fet mal al turmell als Estanys de Juclar.
Els bombers rescaten amb l'helicòpter un menor que s’ha fet mal al turmell als Estanys de Juclar. BOMBERS GRM

Els Bombers han rescatat un menor que s’ha lesionat al turmell mentre baixava dels Estanys de Juclar cap al Pont de la Baladosa. A causa de la lesió, no podia continuar pel seu propi peu i ha calgut activar el Grup de Rescat de Muntanya.

El jove ha patit una lesió al turmell mentre baixava dels Estanys de Juclar cap al Pont de la Baladosa, fet que li ha impedit continuar avançant de forma autònoma i ha requerit els serveis dels bombers. Un bionomi dels bombers han sortit amb l’helicòpter i s’ha desplaçat fins al lloc on es trobava el jove. Segons ha informat el Grup de Rescat de Muntanya a través de les xarxes socials, després d’una primera atenció el menor ha estat traslladat a l’Hospital Nostra Senyora de Meritxell. 

Etiquetes

Comentaris

Trending