Poc després de les 9 del matí d’aquest dissabte, responsables d’un hotel de Canillo van contactar amb els serveis d’emergència sanitària per advertir que tenien un client d’edat avançada que podria haver mort. En tot cas, es van mobilitzar equips sanitaris que quan van arribar a lloc poc o res haurien pogut fer. I després també es va haver de mobilitzar, entre altres serveis, la policia.
En cap cas hi havia indicis de criminalitat i es dona per fet que es tractaria d’una mort per causes naturals. Però seguint els protocols establerts i més encara essent un turista, es procedirà a fer una autòpsia clínica per determinar amb exactitud les causes de la defunció.








Comentaris