Segons que han explicat fonts coneixedores de la iniciativa, vist que passava el temps i no es feia cap reconeixement públic a Grau, una vegada obtingut el permís de la família, es va posar una marxa una recollida de signatures que hauria tingut el suport de constructors, enginyers, electricistes, instal·ladors… d’un munt de professionals i companys en molts casos del finat, que va morir el passat dia de Meritxell arran d’una sobtada fallada cardíaca. Persa, que aglutina totes les distribuïdores elèctriques parroquials i té la seu en les instal·lacions de Nord Andorrà, hauria rebut la proposta molt positivament.
En la carta que s’ha fet arribar a Persa s’hi indica que “el Johnny, com el coneixíem, era un gran company de feina i millor persona. Gran coneixedor del sector elèctric i de telecomunicacions va mantenir amb tots nosaltres unes relacions laborals i humanes indescriptibles pel seu afany d’ajuda”. I s’hi afegeix que “és indiscutible la seva implicació, dedicació i gran aportació al sector energètic andorrà, a Mútua Elèctrica de Sant Julià de Lòria i a Persa”.
La petició, que de facto hauria estat pràcticament aprovada, s’ha fet arribar formalment al president de Persa, Josep Montané Pons, perquè ho exposés, com ja s’hauria fet, al consell d’administració. S’indica que es pretén fer “un reconeixement al Joan Carles, anomenant la minicentral hidroelèctrica d’Aixovall ‘Johnny Grau Muxella’”. I s’hi indica també que “al nostre entendre aquest reconeixement es podria fer al complir-se l’any del seu traspàs, demanda i homenatge que han estat acceptats per la seva família”.
Comentaris (1)