L’actualització de dades feta des del Govern se salda amb un nou positiu. Això situa en 765 les persones diagnosticades amb la Covid-19 des del passat març, dada que, però, no té en compte els casos que s’han pogut localitzar gràcies al programa de doble tana de tests massius. La darrera xifra donada en aquest sentit des de l’executiu era de 71 pacients.
Malgrat el nou positiu, l’epidèmia continua evolucionant de forma favorable. En les darreres hores, fins a quatre persones han superat amb èxit una segona prova PCR, fet que els ha permès obtenir l’alta definitiva. D’aquesta forma, ja són 698 els pacients que han aconseguit superar la malaltia. De retruc, això fa que el nombre de casos actius torni a davallar. Dels 19 de diumenge ha baixat a 16.

La notícia més positiva, una jornada més, torna a ser que no s’ha de lamentar cap nova víctima mortal. De fet, ja fa més de dues setmanes que es van produir les darreres defuncions. Per tant, es manté en 51 els morts provocats per l’epidèmia.

Entre els col·lectius professionals, es mantenen els cinc sanitaris del balanç de diumenge. Cal recordar que, ja llavors, es va donar per curat el darrere membre dels cossos especials que quedava encara pendent.

Comentaris