Les obres del carrer Callaueta entren a la fase final per convertir-lo en zona de vianants

S'enllesteixen els treballs que es van posar en marxa el mes de gener passat i que provocaran canvis de circulació

Els treballs en alguns trams del carrer ja estan acabats.
Els treballs en alguns trams del carrer ja estan acabats. Altaveu

El carrer Callaueta d'Andorra la Vella està canviat d'imatge i ben aviat es convertirà en una zona de vianants. Els treballs ja estan pràcticament enllestits i només queda fixar la data per a la seva obertura. Queda una part per acabar, la més pròxima a Pere d'Urg.

Les obres de remodelació per fer el carrer Callaueta d’Andorra la Vella, a la zona de Prada Ramon, per a vianants van començar el mes de gener. Els treballs, van ser adjudicats pel comú d'Andorra la Vella a finals de l’any passat per un import de 380.000 euros, i la previsió inicial és que havien d'estar acabats el mes passat. 

Les obres permetran que aquest carrer sigui exclusiu per a vianants i formen part del projecte de remodelació i dinamització que la corporació comunal vol tirar endavant en els propers anys per canviar la imatge d’aquesta part de la parròquia. Des del comú es considera que “cal oferir més zones de passeig al barri” i pacificar la zona de Riberaygua i travesseres. 

Els treballs consisteixen a pavimentar amb granit la zona i a posar-hi il·luminació al centre del carrer. La cònsol major, Conxita Marsol va explicar que van triar el carrer Callaueta perquè "és un dels amb menys circulació de la zona" i només té un parell d'entrades de garatges privats. La peatonalització d'aquest carrer implicarà canvis de circulació, perquè part del carrer de la Sardana també es convertirà en zona per a vianants.

callaueta2
Alguns establiments ja han instal·lat la terrassa
 
callaueta3
Imatge del carrer aquest divendres.

Etiquetes

Comentaris (2)

Trending